由卓希出世以來,我哋都無乜買玩具俾佢,一嚟係因為唔想佢著重物質,二嚟係我哋有一個長期好好的供應商,佢係我妹妹的幾十年朋友。

初初我都唔知佢係mettel到做,卓希未出世時佢已經留玩具俾我哋,一直就俾到依家連妹妹都有份。
(這只是一小部份,其他已經收起了!)

哈!我同卓希爸都慳番唔少(d玩具仲係fisher price,我自己都覺得幾貴)仲有就係每次去攞玩具都唔係一份兩份,往往係兩三個大袋!前陣子麥ee又攞咗個fisher price的數碼相機,真係影得的,成百幾萬像數。
(仲真係有flash的)
(後面有screen,仲可以向前向後咁睇番d相,最底c係可以delete唔想要的相添)

今晚砌好一個吊的音樂轉轉轉,等妹妹都可以玩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()