3:00    醒一醒,睡得不好

6:00    又醒

7:30    起床

8:53    打了一支piriton,因成身又起哂“瘋lan”

9:15    打一支抗藥物怠藥

9:45    主診劉醫生終於都巡房,他表示我的“瘋lan”出得咁利害,也許一陣會對做手術時落的顯影濟有敏感,所以要打多一支piriton

9:55    打多支piriton

12:00   由H5落去C5

13:45    正式入手術室,成個人要爬係到訓,向右打側少少,模眼,口含圓的膠圈,係無通知的情況下係黃荳到打咗兩支針(我自己感覺到d藥物流入我的身體),口噴痲醉藥。打咗針後無耐就訓咗,點知都未做完手術我便自己醒咗,好痛。而最辛苦係要Ur到道氣出嚟,我成口都係鮮黃色的膽汁,苦!

14:55    返到H5病房,藥力未過,所以仲有頭暈暈,但心情唔錯,只是今天都不能進食就唔開心,超肚餓!連水都唔准飲!

18:15    卓希爸到

22:30    上床預備訓(因太悶,又唔想睇電視又無靈感做功課)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()