昨晚卓希爸上床後,我都不想訓著,想著在舊屋的一切一切,都已是十二點幾了,上到床後,久久也不能入睡,腦海不停的轉。我承認我是一個很感性的人,對一些舊的東西有著很深的感情。
 
 
今早七時正,卓希已經叫我兩起身,也是他和我們一起睡的最後一夜。八點我們便出門口,卓希要所謂的interview,原來係學校老師介紹學校的內容給父母,同老師觀察小朋友的大肌與肌的發展。
 
 
10:30am 有線來搬天線去新屋,但係依個師傅做唔點,又唔肯等我哋本身的師傅來到,所以仲未得!
 
 
1:30pm我車卓希去playgroup,卓希爸一個人頂著。
 
1:00pm 開始搬屋啦,搬運公司共派了四人來搬,很快手,原以為會係個個大隻佬嚟的,點知個個都瘦過卓希爸。
 
 
2:30pm 係舊屋的嘢都已經搬哂啦,要去新屋到!
 
 
3:30pm 搬好哂,仲齊返好哂我哋d柜添!
 
 
4:00pm 卓希同芳ee返嚟啦,卓希見到新屋多咗咁多嘢,就係咁攪平時唔准佢攪的嘢,不過我哋大人都無乜點理佢,因為我哋好忙咁開箱!共25個紙皮箱,三個大的國產LV(紅白藍),仲有好多個紙袋!
 
 
到晚上十一時,我哋只係執剩八箱,其中六箱都係書,就唔會咁快開箱,因為要買返d書架先可以有位!
 
 
雖然係咁,但係今晚都有d唔開心,因為唔知做乜嘢,卓希係咁啊痾,今天早上一次,正常的,下午一次,都係正常的。但晚上預備訓時,飲完最後個支奶後,就又痾多一次,今次睇落都似正常,但係佢係床到預備訓時,又痾多兩次,仲係多咗少少水。我同卓希爸都擔心,因為係之前幾日佢已經開始係爺爺屋企係咁痾,但又唔係水。佢又玩得,又食得,又笑得,都唔知係邊到出咗錯。打給趙醫生想問advis,點知佢又出咗trip,所以都係睇下明天的情況才決定。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()