close

今日婷婷七個月啦,醫生批准我返屋企幾小時,幾小時都好Y

 

0815    醫生(dr chan)巡房,我們有以下的對話:

醫:「你今日返去,要小心條導管,唔好俾小朋友整到,有乜嘢事就立即返嚟。你會幾點返嚟?」

                (想乘乘機機):「我可以最遲幾點返到嚟?」

                醫:「咁,唔好太過份就得!」

                我:「咁,食完晚飯先返嚟得唔得?」

                醫:「唔得,咁又過份得濟!三點啦!」

                我:「四點啦,你巡房都係差唔多時間先係依個部門。」

                就係咁,我可以四點前返醫院,其實前一日姑娘已話我知,不過都係要多口問問吓醫生。

 

0900    唉!等咗好耐先有姑娘有時間幫我洗個傷口,先可以走。

 

0915    自行乘的士離開東區醫院

 

1545    返到病房,要忙一輪先可以坐下來

 

2015    大姑姐嚟探我,成2130才走,真的是“想當年”

 

2200    打咗好多電話,為的是處理工作事務,依隻擦鞋王,我返到心光你就知!

 

2240    和小珠通電話,原來他有無線上網的usb,太好了,我可以試係醫院上唔上到網,唔使咁悶!

親愛的天父:

多謝祢給醫生批准我回家幾小時,雖然時間短,但和兩個小朋友相處得很開心,尤其是卓希豬,他真的很可愛,很想再大大力的攬他。婷婷也是那樣的可愛,但初時她不認得我時,我真的好傷心,但後來她記起來後,就係咁要癡住我!天父,多謝你給我這個家,讓我更珍惜家人對我的愛。

奉主命求,啊們!

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()