昨晚算是我在這裏睡得最好的一晚,不過條腰都係好痛!

 

0800    醫生(dr king,我的主診醫生)巡房,都係木口木臉,問一句答一句。

 

0900    piers來電,提醒我“喜樂的心乃是良藥”

 

1200    小琪來探我,為的是借那個無線usb給我,真的多謝她,令我可以係醫院到無咁悶。

 

1520    超好笑,我上到網後,便用ip cam睇吓屋企的情況,剛好有個護士經過,然後五個護士圍住我部電腦睇妹妹係屋企到爬。超攪笑!

 

1550    大大班醫生巡房,原來dr kingpresent給好高級的主管有關他所負責的病人,一聽佢講英文就好笑,因為唔好聽!輪到佢嚟我個位時,佢講哂我的病歷及處理方法時,佢的阿sir就係咁問佢:你仲識d乜嘢treatment可以嚟同依位病人測試的,佢就講咗一大炸treatment。但係個阿sir都唔放過佢,係咁問:what’s more do you know?驚到dr king成個人都震哂。到最後,阿sir放過佢時,佢阿sir回望我一下,我當時就同佢阿sir講:「he had done a good job.」個阿sir對我微笑話:「he could do better then that.」跟著最掋c就係跟係最後嗰個男醫生同我話:「唔好讚佢Y,佢會hill架!」笑到我Y

 

1810    老公到,難得的二人時間,大家都好掛住對方!

 

親愛的天父

在醫院的其間,讓我更看到人身體的軟弱與無助,當人病時,連拿一隻杯子都不能,睡在床上連轉身都不能!天父啊,求祢教導我更能照顧自己的身體,提醒我不要太過勞慮。也給所有的醫生力量與聰明智慧來幫助有需要的人!

感謝祢給我一班很關心我的同事,雖然我不認同心光的制度,但同事們真的很關心我,又時常提醒我,求天父給他們更多的力量,來愛主更愛人。

奉主命求,啊們!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()