close

昨晚半夜我已覺喉嚨痛,和老公早上sms,原來佢都係喉嚨痛,唔通係屋企兩個小子傳染我哋?所以我都係今日唔請home leave

 

0700    起床,好眼訓,不過如果唔起身的話,d護士就會係咁叫起身,因為要預備醫生巡房。

 

0820    高級醫生巡房,問我會不會自費外出做MRI(核磁掃瞄),但一切都要等待明天做的x-ray才決定。因為要睇嗰粒石有無跌番入個膽到,如果跌咗就可以先拔導管回家,等兩三個月後回來做手術(原來如果發燒的話,內臟係會癡在一起的,要等它們自行鬆開才可以做手術)。但係如果粒石仲塞住的話,就要立即做MRI然後再做手膽手術。好!我等多一天!

 

親愛的天父:

到底祢是否想我留番個膽呢?依個問題盤旋係我腦海到好多次,因為自九月那次入院至今,都係做唔到割膽手術,所以我便有這個疑問。而且經過今天啊高級醫生的詳細解釋後,我覺得前路真的好復雜。點都好啦!這生命是祢所賜予的,求祢好好咁看顧我!

奉主命求,啊們!

 

1530    坐著看文章看得太投入,起身拾東西時忘記自己有條管係身,向前行時chockchock,個傷口痛到我Y,連d內臟都痛到我郁唔到,要訓係床到成火半小時才回到氣,嚇到我c,心想都等咗咁多日,明天終於可以做x-ray時今天偏偏整單咁的嘢,幸好護士長睇過後話無事!感謝神!

 

1840    mormor來探我

 

2020    大姑姐來深我,又有靚靚湯水飲

唉!小琪借我的上網,昨天仲可以睇到屋企,但係今日又睇唔到,eeeeeeeeeeeeeeeeeee........................

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()