原來係醫生都無我付!!!今日等咗成兩個小時零三十分鐘,先輪到我睇。明明我的覆診時間係早上十時十五分,但要成十二時四十五分才輪到我!唉!

今日見我的居然係那個高級楊醫生,即是我的主診醫生的高級阿sir,佢一見我就file都唔使睇,已經問我係咪去做咗MRI,我話做唔成,佢就牛咁眼望住我,好唔信咁的款。我就好無奈地又將係聖德肋撒的經過又話俾佢知,然後佢就問咗我以下的問題;

楊醫生:「你真係一波幾折,係咪個天唔想你做依個手術呢?」

我:「我都係祈禱裏問天父,到底是否不想我做這手術呢?」

楊醫生:「咁如果係個天要你唔好做的話,而一定要做的話,咪好大鑊!」

我:「咁天父唔會由得我咁危險的,祂一定會係適當的時機去阻礙這件事的發生的。」

我唔知依位楊醫生是否基督徒,但他所諗的問題,也正是我這個月在禱告中時常問的問題,雖然仲未有答案,但我都會打爛沙盤係咁問天父的。講返今日覆診,楊醫生話咁睇法唔敢同我做手術住,一定要個心著咗綠燈後,才可以做。他說會和聖德肋撒聯絡,問問我當時是用那一種藥水。然後仲要東區的心臟科跟我(哎呀!又多咗一樣要覆診啦!),今日佢已經立即打去給心臟科醫生,但係對方未覆,所以我走先,等佢哋有消息同幫我排心臟科最快的期就可以睇睇下一步係點。楊醫生話,如果個心OK的話,可以用急症的方法排做手術,即是今日入院,第二日手術室一有空檔就做,所以係一有消息就隨時做的。咁好啦!唔等都等咗咁耐,都等吓啦!

所以,我明天又開始開工啦!諗起都頭痛,因為又係十二月啦!超多嘢要跟進!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()