有時真的不讚嘆天父的安排,今天心光無溝通會,所以我可以返早又放早,又咁啱,上星期知道今天在下午四時許要見家長!哈!perfect!

我未見李老師之前,都已經有心理準備,以為卓希係學校好“活潑好動”,點知...........................相反,原來卓希係學校係好靜的,老師話靜到有時連答問題都唔會舉手答。仲話佢係學校好helpful,時常幫老師服務(但係喺屋企就要我哋服務佢)。不過都有弱點,就係喺學校所學的兒歌背得唔熟,鬼咩!我一打開本薄,佢就一支箭咁走開,又或者讀多兩句就話唔想讀,咁又點會學到y?我都要努力加油!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()