今日係母親節,雖然我的內傷痛到不得了,但係我哋一家都返咗教會,好多謝一班弟兄姊妹為我代禱。

 

我同妹妹著咗母女裝,教會個個都以為我哋訂做的,但係我真的綱上訂購!

page.jpg 

 

卓希好鐘意玩lego,今日仲同老公一齊整咗一條大橋,佢話依條橋叫做:「哥哥大橋,所以妹妹唔可以整爛!」(吹漲ing.............)

page2.jpg 

 

今個母親節,卓希共整咗三張唔同的母親節咭給我,太感動啦!(哂命呼..................)

page.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()