close

好嘢!幫卓希報名返暑期班,全部四班都收咗佢!(樓下,童軍知友社賽馬會啟業青少年服務中心)

逢星期一下午:圖像英語併音

逢星期二早上:擊樂樂繽fun、下午:3D立體回力車

逢星期五早上:幼兒蛋糕班

雖然每次都只係一小時,之但係佢忙要去玩時,我就忙休息!耳仔都要鬆一鬆!仲有就係,只係樓下,唔一定要我哋帶,姐姐都識路!yeah!

 

line10.gif 

淘寶媽

 我又係淘寶到搵到嘢俾我對仔女啦!

依d衫全部都係卓希的,最貴都係27元人民幣,抵!

page5.jpg 

除咗條褲係卓希之外,其餘的都是妹妹的!

page6.jpg 

d頭飾好平,整到我心癢癢,好想創一番事業!

page7.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()