話說我咪話有個外國人想訂我d貨,好彩我有個堂妹係美國,係咪問佢d information啱唔啱,佢叫我唔好信嗰個人!之但係我未找到堂妹之前蠢咗,應承咗,又俾咗information佢。今日我打去銀行,佢哋話完全無咁的服務,香港所有的銀行都無咁的服務。咁我就知係100%假的,等嗰個人online後,同佢講我打咗去銀行,無咁的服務,如果佢真係仲想要貨,就要直接入錢到我到或paypal,點知佢就話:the deal is off。我就覆佢: fine, just for your attention。希望日後我唔會有事上身啦,都係自己之前蠢咗!

我今日早上攰到c,平時個鐘一响我就立即起身,但係今日起唔到身,攰到我想繼續訓!唉!攪一次function就攪到咁,放工後,同卓希話下次我唔攪啦!佢話點解?(因為佢好想攪多幾次係咁玩),我就數俾佢聽有幾嘢要做,佢都有份幫手買材料,又有幫忙拿材料,所以佢知係好重的一回事。佢話:咁我希望下次輪到晞朗媽媽做攪嗰個啦!唉!我個仔真係大脾,你話想邊個攪就邊個攪咩?我就話俾佢知晞朗媽負責book場地同埋之後的收捨,卓希大大隻眼咁望住我,然後話:係咩?點解我睇唔到?唏!佢當時的眼中只有班男同學,又點會知道大人做緊乜嘢!激c!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()