今早去了醫院,想睇卓希,點知依家的隔離病房只准一個家長係到,我無得睇個仔。老公出嚟攞日用品,開始面青青,佢話應該係輪到佢,頭痛痛,喉嚨有d唔舒服咁,不過未燒出嚟。 唉!又輪到佢!所以,依個星期同我哋有接觸過的朋友們,尤其是教會及我的同事,留意吓你的身體,唔舒服,就先載口罩,免咁容易傳染別人。

婷婷,工人姐姐同我三個都係燒下,又退下咁!晚上我同婷婷又燒過,唉!真係煩!

基本上,我哋除咗晚上要訓覺時,全屋企都無開冷氣,仲大清洗個冷氣添(係最有力嗰個工人姐姐,唔係我,我燒到無哂力!)到咗晚上六時左右,先覺得熱,係時候開冷氣,不過我哋屋企會開埋空氣清新機,同埋開多一個氣窗,仲有洗手間的抽氣扇,等d空氣流通好d!

老公打過番嚟,卓希的報告證實咗係豬流感,咁即是話我地全家都係豬流感!邊個想病?邊個想攞病假?嚟我屋企啦!(苦中作樂!)

老公好真係好慘,佢話俾醫生知自己都開始有唔舒服時,醫生唔理佢,問可唔可以探熱時,又話唔得,乜醫院咁衰架!

老公同卓希都返咗屋企,卓希退咗燒,要食特敏福, 老公就今晚食住我d藥先,明天先去九龍灣診所到睇醫生。本來係唔可以咁快返屋企的,但係老公表示自己都開始唔點,根本照顧唔到個小朋友,咁醫生就要佢簽一份同意書,本示係佢哋自己話要出院的。 唉!一家終於可以團聚啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()