今晚mormor同morfar嚟食飯, 咁啱老公去咗飲. mormor仲要用我哋的scanner嚟scan係芬蘭找到else e媽的照片, 睇到後, 我真的很傷心. 一個又一個的不在了, 雖然那是很自然的事情, 而且mormor話佢上次離開芬蘭時, 和佢的大大家姐傾過, 話也許無下次見到面, 但實際不是這樣. 所以mormor今次一返到去, 見到大大e媽時, 大大e媽話仲以為係自己先去, 點知係尾2嗰個去先, mormor話今次走時, 都唔敢再講多次farewell, 因為真的很傷感.

ung_else.jpg else e媽年輕時的樣子!

kala.jpg kala兩個星期大時, 就已被else收養. 唉, 今次else唔係到後, kala都有講過話點解唔可以親手幫else著衫, 那是因為要解剖找死因, 所以唔想家人見到傷心, 就無得親手著衫. 跟著mormor就話俾kala聽, 當年kala親生媽媽係因為生kala時失血過多而死的, else第一次而又係最後一次見kala媽媽時就係佢垂死的時候, 而且, else仲親手幫kala媽媽穿最後一次衣服, 真係好感動, 我今晚個心un住un住, 眼淚不停咁流.

mormor走時, 叫我如果可以的話, 就要快d返去芬蘭, 見吓d親人, 因為好可能又無得見. 我個心真係好想, 但係點可以帶著兩個小朋友坐成十小時的飛機?真的不敢想像. 我離開了北歐十六年, 依十六年以內已經無咗三個親人, 我知他日係天父的家裏時, 我哋一定會再相見, 但係今晚個心真係好傷心, 也許由發生事情到現在我都未完全處理過自己的思想及情緒啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()