話說今個學期我在bu修讀了中文化,那個講師講課真的照著本書嚟講。悶到c,但由於以往的講師都好醒,所以無諗到會半路走人,但係依個講師知道不過唔會出聲的。逢星期五晚上上大課,星期六上導修,今日上導修,係d同學仔present的時間,講師話明每組只可以得半小時,點知今日第一組講中國禮儀都已經講成五十分鐘,我坐最後,見到d同學仔到最後都訓哂(我都好想訓,不過喉嚨痕,係咁咳,訓唔著!)


好啦!終於都小休,我忍唔住走去canteen到買lemon water,返到課室後,就發現好多同學都走咗!唉!我都係個時間後悔唔走,因為之後個兩組係講風水命理,及佛計。悶到我不得了,如果我早知咁多人走的話,我一定都走,星期六都要返學,完全係無哂個人的空間,仲有就係無得同卓希去玩playgroup,我個心早早就已經飛去同佢玩啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()