今日係我的覆診日,依家我都盡量要求一日覆多科,免得唔使成日請假!

等睇醫生時,我突然領悟到一個道理,私家醫生同公立醫院都係一樣,要“等”!唔好車我,而係一直以來,因為我請咗好多假,有同事成日問我,為何唔去睇私家?今我日係到諗,以前懷孕時,咪又係私家同公立醫院兩邊走。係診所時,咪又係一樣“等”咁耐,記得一次,我自己等咗成三小時,老公等唔夠一小時就已經想走!所以,私家同公立都係一樣,咁我寧願公立醫院!睇醫生都係有限錢,但係藥錢就貴啦!好似今日我睇哮喘科,嗰D哮喘藥係出面買好貴的,但係今日都係二十大元就可以有四個月的藥,依D藥先計得貴!

嗯!三個月前覆哮喘科時,係一個連續罵過我兩次的醫生,今日終於見唔到佢啦!YEAH!今日嗰個係一個女醫生,好好人,仲教我好多要主意的嘢!感謝天父,今次俾我有咁好的經驗!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()