close

page.jpg 

請依照相片的號碼來看:

1 由昨晚臨訓前,我已經喉嚨唔舒服,仲有綠色啖,今日一早就去睇醫生。醫生話我有少許感冒,好少,但因為個傷口未埋,所以都係食少少藥,控制一下。

2 由昨晚訓覺開始,我已經口罩不離身,因為妹妹訓我隔離,我唔想一陣新年流流傳染俾佢哋!

3 聽閒小吉婆婆整嘢食好叻,上次訂過雲妹好好味的蛋糕後,今次又試下我最鐘意的泡菜,訂咗2KG,已經俾咗奶奶,佢都好鐘意泡菜!

4 跟著就係今日的重頭戲,卓希家長日,大體都係無乜特別,不過佢唔理身邊有人而四處衝的情況要有待改善,點教先好呢?唉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()