約咗卓希的同學去挪亞方舟,順便睇YMCA的CAMP SITE,睇吓啱唔啱我哋的學生去宿營,嘩!真係超好呀,不過要搵人DONATION先有錢,依樣係我最弱的!

由青衣坐巴士去馬灣,一路上都好大霧,成日都好似係仙境到“漂”!

page.jpg

YMCA的葉經理好好人,安排咗我哋可以去睇睇個CAMP SITE!依個係八人房的格式,我睇已經愛上咗佢!

 page3.jpg

個洗手間先係我的至愛,有兩個洗手間,左同右,每個洗手間仲分開三格,一格洗澡,一格去放底幾兩,一格仲可以有兩個人係到刷牙洗面,咁即是話八個人可以同時用兩個洗手間!勁!

page2.jpg 

成日都好熱,初初妹妹玩繩網時好開心,行到一半後仲唔使我哋幫,點知想玩多次時俾個姐姐阻止佢,話細得濟!唉!又唔一早講,跟進妹妹就發卑氣打我,又唔關我事!啍!

page4.jpg 

唏!有朋友一齊,就嚟張全家照先!

page5.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()