close

晚禱,可以話係我係心光重要的JOB DUTY,但係近兩年就發生好多事情。

由上星期開始,已經有同學話:「唔想去!」心光有成百多年歷史,而且仲係基督教學校,無理由你的一句:「唔想去!」就破壞哂!所以我成日都會巡樓,又會捉到人。由上兩個星期開始,尤其是係女仔,都會係個段時間去洗澡。邊個話視障學生好乖的?假的,係主流學校扮乖扮聽話,返到嚟心光就唔守規矩,話佢唔可以唔嚟晚禱就話自己可以有自由。當初選擇得寄宿,就知道其中一樣就係每晚五時十五分要去禮堂晚禱,要自由就返屋企,屋企就最自由。依家的學生簡直係打橫嚟講,一日係心光畢咗業出咗去主流學校後,又要係心光到繼續住就完全無哂規矩。簡直係令人氣憤,唔好煩我,全部返屋企住,我唔想日日黃昏時間同人吵過,無意思,令我失見證!

今晚開咗部電腦後,有校友告知,有學生係FACEBOOK到開咗個FORUM要反我,我一睇,咪又係個兩個!唉!GIVE ME A BREAK!仲係負責開嗰個今晚事件發生時不在現場,係咪好可笑!

 由得佢哋講,一笑置之!

 唔巡及捉佢哋的話(如果有其他學生負責而我行得開的話),係我的失職!巡及捉到佢哋的話,係對我的“衝激”!(激C嗰個激!)

 

我所愛的卓希 

今日卓希學校去咗動植物公園,我同佢預備五粒燒賣、兩條腸、三至四隻雞翼,仲有阿華田!今日真係好多謝恩霖媽的幫忙及“睇住”,卓希的書包仲可以用到,唔使洗又唔使報銷。工人姐姐話,卓希食哂所有嘢(除咗蛋糕之後),只剩下雞骨,笑C我啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()