今日帶卓希返工,約了一班後生仔係學校到攪大食會。個個都想同卓希玩,但係佢睇中只有佢媽媽我!(哈哈!自大到不得了!)


昨天在屋企樓下見到幫我哋收樓的AGENT,佢好鬼熱情地問舊樓點樣,我哋話最多都係租出去。咁佢的工作效率快到不得了(梗係啦,要收COMMISSION),今日就打給我話有人想租了。我便約了他們近黃昏的時間,原來係一對將會在三月十七日結婚的準新人(同JASON一樣),急於要找樓。睇佢哋好鐘意我哋層樓(我自己都唔捨得),不過就話我哋的天花黃甘甘,我自己都知,不過無諗過咁快就會租出去,完全無心理準備。以前卓希爸的學生話想租,其實我心目中都想租給些熟的人。不過今天同佢哋兩個傾傾下時,就知道佢哋都係基督徒,卓希爸話都好啦!咁我明天就覆AGENT啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()