又係一年一度會考的時間,今日老公攞咗d會考卷返屋企,我就幫佢分號碼。其實十多年以來,我都係咁幫佢,不過自從有咗卓希同婷婷後,就無時間幫佢,佢只好自己做。之但係依家我無學返,又唔一定睇電視,更何況近來唔係好想回應fb又或者睇其他網,咁就幫吓佢,等佢可以睇下個marking scheme!

不過無分咗幾年,今年再分,真係唔係好慣,個腦要諗得好清晰先可以放係個組數目的。事關今年個d學號相隔好大,所以都用咗兩小時的時間先可以分得哂。唉!幫得就幫,兩公婆一定要互相幫吓。尤其是我近來情緒麻麻地,好多時都係老公湊住兩個小朋友,等我唔好怕嘈,所以真係好感謝天父給我咁好的老公!

今日終於係晚禱時段分咗家啦!在五、六月,會將逢星期四晚的青年恩福團般去星期二晚禱的時間,希望中學的同學可以好好咁利用依段時間有聚會,免得佢哋成日話去“演唱會”。團契後,得到好多好評,也許依個係我哋的方向。視障同學就最怕改嘢,其實我提過依個方案好多次,佢哋都唔肯,事關外讀生趕唔切返嚟。不過今日所見,如果真係有心返的,都一定會返到,以前星期四晚都未必會返啦!之但係少青團就唔可以轉到住,因為義工問題,d義工未放工呀!所以逢星期四晚我都仲要返工,希望到學期尾檢討時,有好的結果啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()