今早真係好突然,有個同事係我哋屋企咐近玩FOOTBALL,跟住話嚟我哋屋企同兩個小朋友玩,嘩!兩個小朋友開心到飛起,跟著仲車咗我哋去旺角,然後就真的要分開啦!

晚上,又有MORFAR嚟我哋到,兩個小朋友又係玩到唔停,真係開心的一日!

前天心光收到教育局的信,要CUT班,又CUT多一班,由九班後,去年CUT到得八班,跟住今年又CUT多一班,即是只係得七班,我就一D都唔怕,一、天父安排得我係到做咁耐,就一定會安排我的去路。二、我都唔係教育局的編制下的,係跟德國差會,所以一日有心光,就一日有我個位!不過眼睇住心光咁縮班法,真係都替D同事担心。以前聽過其他同事話,一入咗特殊教育,就好難走番出去常規學校,初初我都唔信,但係依幾年睇其他同事搵工咁難時,都知道真係咁的一回事,希望依個問題可以解決到啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()