昨晚半夜四點,醒咗,發現喉嚨好痛呀,左邊的喉嚨痛。快飲飲多多水,早上起身,成臉都......................朣!

唉!左眼仲有吉吉哋的感覺,左眼痛,左邊喉嚨又痛,唔痛我左邊半身發炎?又或者係淋巴腺塞哂?

今日又勁多鼻水,為咗唔傳染俾小朋友,口罩不離身。上課時又要勁多嘢要講,痛到我真的想大喊!

返到屋企,係咁飲羅漢果水,希望可以將D熱氣排出體外,喉嚨會舒服D!

我返到屋企,工人姐姐話妹妹下午開始都有鼻水,快快要佢食止鼻水藥,要預備訓時,聽到佢條氣好似唔係好順,快快食氣喘藥,免得有事起嚟係會發燒的。唉!到底係邊個傳染邊個?工人姐姐話卓希傳染俾我哋先,但係卓希個D係鼻敏感的鼻水,咳又係鼻水倒流的咳,一食咗止鼻水藥後,就兩樣都無事。但係我同妹妹呢?快D養好個身體!

上星期院長已經同我哋講咗,收到縮班信,今日院長親自同ARMA講,見到個個人心枉枉,真係慘!我都唔係好鐘意宿舍個阿頭的所作所為,但係一時間見到其他同事咁担心,真係替佢哋慘!求天父給他們力量去面對一切!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()