我哋一早PLAN咗今日去南Y島,本來係JASON療我哋去先,點知佢臨時又話要去同迪迪玩FOOTBALL,D男人真係信唔過!由得佢哋,我哋自己一家去玩!

嘩!我嚟過南Y島咁多次,未試過好似今日咁,好...................多...........................人.................................呀!

我哋用咗最簡單的方法到中環,的士,然後渡海小輪,計過,我哋四個人要俾成四十多元巴士錢,仲要行出碼頭,不如加多十元坐的士,然後坐天星小輪,真的舒服好多!

page.jpg 

到四號碼頭,但仲有半小時才開船,只好係碼頭咐近行吓!

page2.jpg 

好多人呀,未試過見南Y島咁多人的!連亞婆豆腐花都食唔到!

page3.jpg 

妹妹都自己行咗一段路的!

page4.jpg 

今日為咗降,兩個小朋友今日係咁食好多違禁品!

page5.jpg 

成兩點先食午飯!我哋搵到一間無乜人的餐廳,超正!

page6.jpg 

咁就一定唔少得我影的相啦!哈!

page7.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()