close

都未有時間寫文字,但係都要寫一寫感受先:

1/ 帶著卓希芍婷雖然真的很麻煩,但這一個星期的全時間相處,我發覺他兩學會了很多東西,尤其是兩個小朋友相處要教如何協調!

2/ 帶著小朋友,真的要包車,我們用了五天車子,真的很方便,而且這個芋頭叔很好人,又常請我哋食嘢(包、西瓜、蛋糕),飲嘢,我只係話一句D西瓜好平,佢就去咗買西瓜汁請我哋飲,佢真係識做到不得了!正!

3/ 瑪雅之家地點就好,不過打理都係一般,我哋幾間屋仔都有好多螞蟻呀,令到我有兩包餅要報消!

4/ 其實墾丁係玩水上活動的地方,要帶小朋友去,就一定要住一住兒童旅館,真係超好玩,又方便,令到做阿媽的我完全RELAX,仲走咗去做SPA添! 

5/ 台灣的冰茶真係好好味,不過我都唔敢俾小朋友飲咁多,自己都係最後一日先飲杯檸檬加梅子飲品,好鐘意台灣人係D飲品到加梅子,好好味! 

6/ 街頭小食真係“正”,卓希連續兩晚都食特大熱狗,仲要睇埋個哥哥飛熱狗個下先夠好玩!不過因為帶住兩個小朋友,都唔係好敢食好多嘢,怕佢哋又要跟進試,而且我又包佢哋整嘢食太多油,一時受唔到的話,我隨時都需要洗手間!

7/ 不過台灣的環保教育真係做得很好,就算唔係週圍有垃圾桶,都唔會週街垃圾,好整潔!但係洗手間就真係麻麻地,我自己就盡量唔去公廁,真係好難頂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()