今早返咗教會,我好多個星期都無得聽道,老公話佢陪小朋友上去主日學,咁我就好好咁聽分享啦,哈!原來今日係爸爸講道,我都唔知添!聽聽下,老公就SMS給我,妹妹又要找我啦!今次我話我想聽,唔上去,如果真係攪唔點,就帶佢落嚟啦,真係落咗嚟!妹妹一入門口,就大大聲咁講:「係MORFAR呀!」攪到正在講道的爸爸都要答佢:「係呀,係呀!」超好笑!

下午,我哋帶埋啟言及玲玲姐姐,整整向黃金海岸酒店出發,好彩教會的RUBY幫我哋,令到我哋可以入住主題房,真係好開心,唔使我日日係屋企係咁諗快要返工啦!

page.jpg 

page2.jpg 

page3.jpg 

page4.jpg 

page5.jpg 

page6.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()