昨日和宿舍部的幾個頭頭開會,本來係想討論點樣安理置唔去晚禱的學生,唔使等個段真空時間出事,但係就引發到話晚禱唔夠內容,又話我無SUPPORT班學生!唉!我唔會吵的,因為我真的做咗好多嘢,佢哋只係見到單一事件。個個學生臨場的表現都唔同,又點可以一併而論呢?而且,幫依家晚禱改花命的同學仔,我一聽就知係邊個啦,佢由細到大都係咁,點都要將人哋講的嘢改咗好負面的,來引人注意,但係都要放上嚟講,無法啦,佢哋要抺黑我,由得佢,清者自清!只要新人事一問日日有去晚禱的學生,就會知事實的真相,所以我沒有動氣,因那是天父的工作。深信天父不會容許別人去破壞祂的事工。不過,真的對心光很失望,那麼多事非!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()