今日同學校班校工一齊佈置聖誕裝飾,連續做咗三小時之後,手軟腳軟咁,我以為自己血糖底,快快咁食糖!

但係之後都無乜點好到,個心仲跳得急,但係又要快快咁去香港仔換西餅,請一眾工友食,佢哋都出咗唔少力水!

到上完堂,開咗會後,我真的好攰,好似無哂力咁,但係要預備聖餐崇拜,唔可以唔郁,係咁迫自己郁快快咁做!到咗禮堂後,一彎底身,條腰痛到火燒咁,哎呀,我發燒就係咁的啦,會腰痛的!

但係成個人都係????又無喉嚨痛,又無頭痛,到底係身體邊到有問題呢?真的不知道,快快的食咗兩粒PANADOL,崇拜完後,走人!一路返屋企的路上真的好驚險,我好眼訓,係咁聽歌,拍打自己的腳,唔准自己訓,因為我楂ING車,好危險呀!

返到屋企後,快快的攪好自己,九時上床訓(自我隔離,去咗細房),半夜一點成身都係汗,早上六點起身時好似好咗少少咁,就返工,因為好多手尾要跟呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()