今早返咗教會之後,車直接到尖沙咀,為咗要買份生日禮物給老公!

點知老公聽到我哋三個去尖沙咀玩,佢唔返教會,係屋企整埋份卷後,就供咗出嚟,等我仲要將份禮物放咗係卓希個書包到,唔好俾佢發現添!

哈!最攪笑係我晚上才發現,原來太過緊張及太過早買,佢係九號生日,唔係嚟緊的星期四,係再多一個的星期四,我太神經緊張啦!

我哋一家人係尖沙咀供咗成三個幾小時,仲去埋換領FORTRESS的$500元現金卷,跟著返屋企,我先有時間同工人姐姐去買餸,攪得所有嘢後,又要去坪石村食飯,好攰呀!

不過一家人開開心心咁自己去玩,唔使帶埋工人姐姐真開心,小朋友開始大啦,唔使再拖埋個姐姐,真好!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()