今日卓希去九龍塘宣道考試,我同婷婷係副堂到等(老公要返工),都要等成四十五分鐘。卓希出嚟後,話我知佢哋入到課室到,先先要寫自己個名,然後就每人計一題數,跟著就係英文,我諗卓希一定考唔到,因為去到英文環節,佢話都唔知對方講乜嘢,所以唔知自己應該做乜嘢去逹標!

好彩卓希入去考之前我同佢講,考唔考到都唔緊要,最緊要盡咗自己的力!考唔考到爸爸媽媽都一樣咁愛佢,佢就舒懷咗好多,因為佢今日個人好緊張!

算啦!今日同佢去考,都係想佢有一個經驗,同埋佢阿媽我想睇吓佢的實力去到邊,依家仲好,起碼知道阿仔的英語CONVERSATION要加強!

跟著我哋返咗屋企,三個都好攰,好似無乜力咁,無去過街,係屋企整PIZZA食!食完先諗起唔記得咗影相,下次再有機會啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()