close

放工時,天氣明顯的涼了很多,由停車場到屋企,也要走十分鐘之內的路程,感覺是....................好凍,真的所謂饑寒交迫!

其實今早一起身,我已經諗住今晚要執衫,但係又會知道自己的性格,返到屋企好攰,都係唔執啦!不過,咁啱,嫲嫲拎咗一袋堂家姐的衫仔嚟,咁我又真係要執吓兩個小朋友的衣櫃,因為佢哋大得快,有好多衫都唔啱,又要清一清!

橫點都執開,真係執開有條(引),點知一執到自己的大人衫時,個鼻同氣管就嚟料,不停咁流鼻水(手術後已改善了很多),條氣管係咁喘,唉!無法啦,唔靠得工人姐姐,印尼無冬天,佢哋唔識點處理唔同季節的衫,我只好自己做!所以本應係我去執衫,變成衫整到我病發!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()