close

今天返完教會後,急急腳去卓希同學的聖誕聯歡會。我被委派做負責遊戲,點知其他時候都要幫手,都好,見到班小朋友咁開心,我個心酸得一陣陣,因為有好多朋友仔要離開禮賢,去另一間學校到讀書。我自己就好唔捨得,因為依班媽媽同我建立咗好好的默契,而且係佢哋面前到教仔一D都唔覺係一回事,因為個個都已經睇慣慣熟。

晚上老公去咗飲,我同卓希早早就上床傾計(因為妹妹乜嘢都扭計,我哋唔啋佢!)我告知好多同學都會離開禮賢時,卓希唔開心,要求我日後都要同依班同學仔一齊開聖誕聯歡會,我話要同其他媽媽夾吓先!

自己先幾日先搵返失散咗的小學同學,阿仔的心情我係好明白,唉,佢大個仔啦,分離的STAGE一定要經歷,但會唔會太快咗少少呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()