今日係我的覆診日,早上真的很忙,又要同卓希溫PHONICS,又要執屋(我依個假期日日都會執一兩個地方),好遲才出門口去醫院,諗住今次有排等!但係出乎意料之外,放咗個名的紙入箱到後,十五分鐘就叫我個名,電腦都未開哂就見醫生!

今次條氣管都係唔係好得,醫生要我試新藥,係喺原有的分量再加藥,一支紫色的噴藥,因為氣喘係慢性發炎,要好好咁治好佢,如果唔係就會影響到生活!

IMG_0213[1].JPG 

走的時候,我係到諗,今日真係好少人,唔通個個都去哂旅行?(報紙話旅行團好旺巿),但係我又諗,聖誕節去得旅行的,又無需要睇公立醫院啦?唉!諗多咗!總之我就要加多隻藥啦!

晚上噴咗隻藥,手好震,哎呀,下星期點返工呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()