好開心,今日我對婷婷妹妹重拾信心,培正幼稚園收咗佢!因為之前我同佢去鑽石山靈糧堂到INTERVIEW,身為老師的我見婷婷當日的表現係個組十二個中最好的,舉手答問題,同老師有眼神的交流,拍椅子,懂得講再見!但係居然係:唔收!


之後去培正INTERVIEW,我都念住輸的,個個小朋友都扮到靚一靚,只係婷婷最撲素,仲有就係佢自己一個入課室,唔知佢的表現。雖然培正唔係我哋杯茶,但係做阿媽的今日收到依個消息真係開心同安心D,起碼有一間收咗(我好懶,只係幫佢報咗三間)!

依家就要等一月尾去禮賢到INTERVIEW,希望成功,請代禱!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()