close

話說昨天我已經成日有D氣頂住係心口,飲水都下唔到道氣,昨晚上床時頭重重,一訓上床就個肚唔舒服,去咗洗手間到瀉。返到上床後,都唔敢訓底成個人,因為好暈,點知到半夜三點,個胸口悶到不得了,起身準備去洗手間吐時,喉嚨好似噴泉係咁吐,立即開門去洗手間,但已吐到一地都係,一心急,自己仲俾自己的口吐物“SIN”底咗,一身都係!就係我咁多嘈吵的動作時,工人姐姐及卓希爸被我吵醒咗,姐姐係咁幫我抺,又拎第二套睡衣給我換,真係好感激佢。

攪點哂,再上得床時已經係四時多,到六時一醒,又去洗手間吐,今次趕得切,然後又瀉,九時又吐,令我不得不去睇我認為無乜嘢用的洪醫生。佢話我腸胃炎,立即打咗技止吐止瀉針。

我成日都無乜點食嘢,因為胸口成日都好想吐,醫生只係俾咗明天假我,都唔知點唔點!我都唔知食錯乜嘢,我食的嘢,屋企個個都有食,但係佢哋就無事,我就病到咁。成日都只係訓係床到,昏睡!唉!真係好辛苦的!今日隨咗落樓睇醫生之外,邊到都無去,老公家長日要返工,得我同兩個小朋友及工人姐姐係屋企,教會無返,卓希朋友仔生日會無去,心光團年飯無去。講起生日會,今早同卓希話真係唔好意思,帶唔到佢去生日會,佢好生性咁話:唔講要,但係佢係唔開心的,因為佢期望咗好耐見依班由BB已識的朋友仔,結果都係因為我的緣故無得見,我好心痛的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()