IMG_0246[1].JPG 

今日恩福團小組外出,我要負責帶隊,五點幾的時候,老公SEND咗依幅相給我,話我知妹妹整親,唉!聽聞佢同哥哥希玩,跌碰書桌的拉櫃位置,但係我真的愛莫能助!

晚上九時多返到屋企,一睇,唔對路,原來個傷口係爆咗,要聯針。立即同老公帶妹妹去聯合醫院到睇醫生,醫生都話要聯針,不過到負責的護士時,佢話如果聯針的話,前後都會有兩個洞,試吓用新的膠布,如果唔出血水,就可以唔使聯針!

護士同妹妹話:「BB,等多陣就得啦!」
我立即望住我個女問:「乜你仲係BB嗎?」
佢發忟地說:「我唔係BB,係公主!」
我唔單只餓到暈,仲笑到暈添!

晚上十一時四十五分返到屋企,我好忟,話工人姐姐,唔使煮很美味的嘢食,最重要係睇住兩個小朋友,唔可以再係咁的事情發生。

唉!訓幾個鐘又要起身返工!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()