今日放工時,MORMOR MORFAR打電話給我,話想嚟我哋到見兩個小朋友,我一定明白佢哋的心意,昨天去唔到個生日會,想今晚見個孫!

好彩,昨日剩咗好多食物,今晚全番熱,七個人全飽飽!老公同我仲去買咗美心的MINI蛋糕,又係切蛋糕的時候!

就係依個時候,我的舊同學JOHNNY打給我,原本佢昨天都去生日會(佢住大埔),佢話經過我屋企,想俾份生日禮物給卓希,點知唔係一份,係三架搖控車!我一直都有教卓希唔可以貪心,只可以給他選一架,其餘兩架我就給其他小朋友!因為連大伯所給的在內,兩部搖控車,只是大伯個部未有义電給火牛,我吔唔識配,要大伯先知邊隻啱!所以卓希由上星期六到今天都成日好想開大伯個部搖控車,今晚終於可以一試!不過我落咗ORDER,唔准係屋裏面玩,否則我個地板會無啦!

184721_10150107729686904_591771903_6138972_2610869_n.jpg 

所以佢真係好開心,個個都鐘意佢,我同佢講,只要佢聽話,唔好做我唔准的嘢,咁就好多人都會喜歡佢,依樣佢好受!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()