自2010年1 月所做的切除鼻甲骨腫脹部份後,鼻塞情況有所改善,但左邊鼻腔內常發炎,左邊頭痛。早兩次覆診已和醫生提及這件事,影響到我有耳水不平行的情況。醫生表示因我的鼻中隔骨移位,所以令到鼻竇竇口引流阻塞導致不停的鼻竇炎(我已服用了多次抗生素療程),要我做手術,移正位置。

今天醫生已決定四月要幫我做手術. 4月25日入院做檢查, 4月26日做手術, 由於我有哮喘底,  手術後需要留院幾天觀察, 然後在家休養, 給傷口時間愈合。希望今次手術真的能幫到我不用成日鼻竇炎及頭痛!

 

卓希放學回家,身上突然多咗一個牌,原來做咗班長,睇佢幾開心!

IMG_1690[1]  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()