今日,妹妹放假,所以早上唔使送妹妹上校巴。我便早咗半小時出門口,因為昨天成日無返心光(早上開會,下午覆哮喘科)。八時正開車,行東隧,睇住佢開始多車,都好快,八時四十五分已到心光。本來返十點的我,未夠九時已返到心光,跟著就係手腳不停咁做嘢、上堂、做嘢、上堂!

今日下午要覆耳鼻喉科,手術後覆診!不過去到時好肚餓,早上返工,做埋手尾太遲走,遇著警察封路綵排七一國家領導人到港車隊路線,好晏才到醫院!

398934_10150967653146904_1703404506_n  

等咗一小時,終於今次見到我至愛的唐醫生,,佢幫我拆線,上次嗰個副顧問醫生真係不聞不問,令到我都唔知自己係咩情況。我同唐醫生表示,左邊現有很多綠色鼻水,唐醫生話也許是那些線癡咗一些LIM物,所以影響到個傷口損咗,而有發炎,又要食消炎藥,真係唔想!今日跟住我之後嗰個慘啦,因為我見醫生見咗半小時,整咗好耐。然後要等一百個號碼先攞到消炎藥,等藥其間已去71咬咗嗰包!

我呀,真係大頭蝦到不得了,昨天早上忙出門口去開會,點知忘了拿放在桌面上的覆診紙,下午去到醫院才知道,幾驚唔俾我睇呀!好彩,可以用身份證,然後佢PRINT過一張給我,所以昨晚嗱嗱林將今日的覆診紙放入手袋,免得自己又忘記!

跟著就諗住返屋企放底架車,然後出尖沙咀MEET老公同小朋友及我的表弟,點知我一上到車,就收到老公電話,佢哋剛係藍田入境事務處拿了PASSPORT,居然要我去車埋佢哋!我都唔識去,佢話係匯景,咁我就硬著頭皮去找他們。點知去到匯景時,一路問個看更去邊個方向可以接到由商場行上來的人時,老公一時話匯景,一時話啟田!唉!我就快被依個無方向感的人激死,原來佢哋去咗啟田,等我仲去咗匯景接佢哋!連個看更都笑,瘀爆!佢哋一上車,我就係咁係倒後境“超”住老公,佢仲想攪便,真係俾佢吹到暈!

返屋企,泊好車,都已五時多。老公答應小朋友先去科學館,又等唔到巴士,只好飛的去啦!小朋友在科學館玩了一小時,週圍都無乜人,好舒服!我哋跟著就去OUTBACK到食飯,都係為咗我可愛的表弟,佢話要食RIPS麻!

所以,一個鐵人都會被做死,返工多嘢做到死,又俾個老公點到死,仲激到死,鐵人都快爆啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()