為咗個仔,相信無乜自由行的人會好似我哋咁,去今日的地方,戰爭博物館。依個地方,係個個旅行團必去的地方,因為係FREE ENTRANCE,但係對於我哋唔熟韓國歷史的人嚟講,真係會有好多嘢唔明,所以其中的真正目的,就係為咗個仔!

IMG_8133  

IMG_8134

卓希係到影的張張相,都係敬禮,真係笑C我!

IMG_8137

IMG_8139

輪到我同妹妹係到玩造型,尤其是攞個望遠鏡出嚟扮嘢,真好玩!(但係哂到燶)

IMG_8141     

IMG_8142

IMG_8143   

IMG_8158  

跟著去咗文具批發街,真係無嘢睇,無買到嘢,去咗食尤魚午飯,暫時最貴依餐,全海鮮,食落好鮮甜!之後係明洞到又買咗少少嘢,我就堅持要返酒店放底D嘢,然後去LOTTE DUTY FREE,點知行到半路,大家都覺得好熱,不如去酒店泳池到遊水,跟著才去LOTTE DUTY FREE。

我哋係酒店泳池更衣室到換衫,個更衣室好焗,以為D水會好暖,點知一落水就知大鑊,凍水嚟的,一D都唔暖,我同妹妹玩唔夠二十分鐘,就上水去仲身。真好玩,我同妹妹學嗰D韓國人咁,坐係到,前面有一個盤,又有花洒,玩水玩得我哋好開心!

之後,我哋就去LOTTE DUTY FREE的九樓,嘩!原來係明洞所找的嘢,全都有,仲係免稅,唔使係機場又要整一番!

今次我發現,原來最好買MASK同護膚品的地方,最好是LOTTE DUTY FREE( FLOOR PLAN),本身就免稅,唔洗係機場攪一輪,跟著就係我之前係韓國官方旅遊網頁到DOWNLOAD到一張COUPON,只要係LOTTE DUTY FREE到買嘢,就可以有5%-10% DISCOUNT,所以我真係唔想走,無奈佢哋三個係LOTTE DUTY FREE到悶到發羌,唔走唔得。張COUPON係機場到仲發揮到佢的作用,我仲買咗HAND CREAM給奶奶及雪花秀給我媽媽,平到我笑!

拎返D嘢返酒店(好近,只係喺隔離),就出去搵食,個個都攰,我就見議坐的士去,行路返酒店,點知,差不多個個係的士到都訓哂,只有我一個無得訓,因為當時我坐車頭,的士司機係咁同我指手劃腳,我唔好意思!

今晚去的地方,就係好出名的:土谷村人蔘雞,我哋叫咗兩個人蔘雞,一隻炸雞,原來卓希都好鐘意食人蔘雞,湯佢都唔放過,妹妹就食人蔘雞裏面的飯。

IMG_8165  

食完之後,我哋就漫步返酒店,經過景福宮,講真,我就唔係好想入去,都唔明佢的歷史!

IMG_8166  

源途經過光化門廣場,同埋好多不知名的大廈!

IMG_8175 IMG_8178 

IMG_8181

IMG_8183

快行到酒店時,俾我見到OLIVER YOUNG,  趕咗三隻羊返酒店羊圈後,留連Oliver yong,平過香港之餘,仲買一送一,叫我如何忍到手!540281_10151075611496904_1039981798_n  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()