本來,今天MORFAR生日,應該講下佢的生日會,但係我忍唔住,要大罵CY!

本來,我對CY真係無乜嘢,本著放長雙眼睇未來幾年,但係剛才睇到佢的偉論後,真係把鬼火。本著一個教師,唔應該咁勞氣,但我想問:咩叫做放番D決策權給學校?學校唔聽教育局話,係好快會無哂資源,有可能連開班信都變咗做縮班信。咁的話,你話學校會唔會開依一科?每間學校本著自身的危險情況,就一定會乖乖咁開國民教育依一科,又點會有決策權?香港教育,真的令我心淡!身為一個地區的最高領導人,點可以講D咁唔負責的嘢,令我無名火四起!

另外一個以前教書的朋友仲補充:仲要記住, 官校係政府話事......津校之中有唔少學校, 校董會都係商界背景 (包括東華/保良背後果D有錢總理; 包括果D獅子會/廠商會/布廠商會/順德乜乜或四邑乜乜等等......), 商界係唔會得罪政府的......簡單講, 即係交俾學校自決都係等於政府可以話事!

昨天是大石壓死蟹,今次係大大大塊石壓死千千萬萬的教師和校長!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()