我哋兩家人,約咗大約8:45AM就去食早餐,都係去咗HARD ROCK CAFE,因為餘下的一千元飲食卷,剛好可以COVER到HARD ROCK CAFE的早餐,否則如享用酒店的自助早餐,便要倒貼錢,我哋幾個大人都係窮等的老師,一定計到盡,剛好,一千六百元的飲卷在酒店範圍內食了兩餐!

享用完早餐後,便回房收拾行李,CHECK OUT,帶小朋友去早已應承的童夢天地,讓他們玩足兩小時,真係幾好玩!阿仔真係鐘意刺激又大膽的嘢,俾我就一定唔敢玩!

  

之後,我哋去咗官也街食蟹粥,以為小朋友唔鐘意食,點知個個都食,連婷婷都係咁添,真係食窮我!

四週去行,但今次同七年前好唔同,週圍都係國內同胞,連官也街附近的博物館,也是人頭湧湧,我哋只好四週行,係咁HEA吓!

好難得先搵到有條後巷係無乜人,可以留係到影吓相!

IMG_8861    

IMG_8862  

IMG_8863  

IMG_8864  

IMG_8865  

IMG_8871  

IMG_8874  

IMG_8876  

IMG_8877  

IMG_8872  

IMG_8886  

IMG_8893  

IMG_8895  

好快,又係時候SAY GOODBYE,今次澳門之旅乜都無PLAN到,只係隨心所意咁週圍去,週圍行,我鐘意咁,工作已迫到我透不過氣來,唔想連旅行都迫自己。感謝天父,讓我們可以外出玩吓,增加一家人的感情!

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()