依兩隻馬騮仔,放假就晨咁早起身,所以我哋8AM就去食早餐,依間酒店的早餐係半自助餐,MAIN COURS係要係餐牌到點的。

食完嘢,就去咗酒店的KIDS CLUB到玩,唔係太多嘢玩,但就有得打機,所以我D小朋友成日都話要去玩。依間KIDS CLUB仲可以有寄托服務,我見人哋真係放底D小朋友幾個鐘,但係我哋就自己睇住。仲幫小朋友報咗KIDS CLUB的一個活動,HOUSE TOUR,大人無得參加,只係小朋友咋!去睇酒店幕後的一班人,洗衣房、保安、及BAKERY,仲有得試食!

20130402_103534  

20130402_103354  

同小朋友係KIDS CLUB到玩咗一陣,就去泳池游水,依到服務真的很週到,你係到游水,仲有水及生果供應!

IMG_9323  

IMG_9315  

游到太熱時,便走人,沖身,換衫,去街街搵飯食,BANGKOK SHARK FINS,我哋無叫到魚翅,只係是但咁叫幾樣嘢,都成二千BHT,真係貴,無法,佢出名麻!

食完飯,一行出門口,就見到隔離有MISTER DONUT,介紹俾小朋友後就一發不可收拾,日日都話要食DONUT!

IMG_9306

IMG_9305

IMG_9304  

食完DONUT後,點都要等張宅來曼谷會合,我哋就週圍遊,遊遊吓仲去咗旅遊書介紹的MANGO TANGO,STICKY RICE同MANGO JUICE好味到不得了!阿仔仲話要日日食,但係要過一條大馬路,所以都係一次!

IMG_9307 

然後就係小朋友最開心,張宅係芭提亞來曼谷會合我們,一齊玩及食,真係好開心!

20130404_125812  

早上已幫張宅小朋友報名KIDS CLUB的HOUSE TOUR,所以佢哋攪點好行李後,就一齊去KIDS CLUB放底佢哋,小朋友開開心心的離開爸媽去遊歷啦!

係依個時間,我就同張太去換錢(昨天已換,但因SPA用咗大半,所以要再換多次),5PM去KIDS CLUB執番D小朋友,佢哋居然係到玩緊WII,之後就日日吵著要去KIDS CLUB。

我哋決定近近地,係SIAM PARAGON的FOOD MALL到食簡單的晚飯,然後就浩浩蕩蕩咁行去BIG C到SHOPPING!

IMG_9311  

IMG_9312

其實都無乜嘢好SHOP,只係最出名的香焦味百力支,真係幾好味!

20130402_215030  

一行人又浩浩蕩蕩咁行番去酒店,預備休息,第二日再玩過!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()