close

未返瑞典前,同小朋友傾好,瑞典芬蘭有好多主題公園,我哋只會去兩個,其餘時間可以去一些有意義的博物館到睇!

KOLMÅRDEN係全北歐最大的動物園,由UPPSALA楂車要成三個半小時,我嘛,三小時內已到逹!

真的不能不提用ANDRIO手機版的GOOGLE MAP,真的好用,在今次的旅程中,我真的用到盡,連細微到我同學的鄉下屋企都搵得到,超好用!

要先係停車場中間的位置買入場卷

IMG_0082.JPG

跟著就跟D人一齊入去主題公園

IMG_0084.JPG IMG_0091.JPG IMG_0096.JPG IMG_0097.JPG IMG_0099.JPG

IMG_0100.JPG

 

真係好多種動物,本來我聽細老話係可以自已楂車入去睇動物,但還顧四週,真係無D咁的指示及提意,行下行下,就見到好大隻SAFARI的字,人排我哋又排隊睇吓,原來係坐吊車,在23分鐘內,坐在吊車裏面睇下面的野獸,免大家受到傷害,真的好!

IMG_0102.JPG

IMG_0103.JPG

IMG_0106.JPG

IMG_0107.JPG

IMG_0108.JPG IMG_0109.JPG

IMG_0112.JPG

IMG_0113.JPG

IMG_0114.JPG

唉!我無攞到長境帶係身(係車到),所以影得麻麻地,只好求其啦!

之後就去搵地方醫肚,我居然係係到排隊排咗半小時,為咗幾個包,攰C我!

IMG_0115.JPG IMG_0118.JPG IMG_0119.JPG IMG_0120.JPG

阿仔見到個年齡限制話七歲,初初C都高傲話唔去排依隻車玩,點知我同妹妹排隊時,佢又走過嚟睇,見到又好似幾好玩,就係我哋到打尖排隊。玩完後,係咁話:依個好好玩,仲想玩多次!

我哋梗係唔准啦,同佢講:今次無被人拒絕咋,再排的話也許唔准你玩的啦!佢先肯放棄!

IMG_0121.JPG IMG_0123.JPG IMG_0124.JPG IMG_0126.JPG

IMG_0130.JPG

IMG_0131.JPG

IMG_0132.JPG

IMG_0133.JPG

IMG_0134.JPG  

我哋屋企係咁細的地方逗留咗差不多七個小時,玩到腳都斷!

然後又係我負責楂車,去LINKÖPING,要搵BRITTEN屋企,又居然被GPS搵到!勁!

佢屋企真係世外桃園,我自己覺得好靚之餘,係好整潔,整齊對我嚟講真的好重要!

IMG_0194.JPG

IMG_0195.JPG

IMG_0197.JPG

IMG_0199.JPG

IMG_0200.JPG

IMG_0201.JPG

IMG_0202.JPG

IMG_0203.JPG

IMG_0204.JPG

IMG_0205.JPG

20130802_154247.jpg

20130802_154217.jpg

BRITTEN屋企有養羊的,我哋一到,D羊係咁:咩、咩、咩叫!好耐無聽過咁好聽的羊叫了!

20130802_013316_1.jpg    

 

BRTIIEN的老公BÖRJE話四五天前,剛有一隻小羊誔生了,當我哋想走近些看它時,小羊害怕係咁走,我的小朋友開心到不得了,話簡直像“飄零燕”中的小玲!(卡通上腦)

IMG_0206.JPG

IMG_0207.JPG

IMG_0208.JPG

IMG_0209.JPG  

我自己就好習慣住這些鄉下地方,但老公同小朋友太習慣方便,唔慣我哋的房間沒有獨立洗手間!唉!!!!!(更差的我仲見過啦!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()