今天我補假,可以係屋企同卓希一齊。本來係想帶他去太平山去跑下,點知係我經過昨天的工作太攰,唔去啦!便約了mormor去沙田食飯同上道風山探morfar。

未出門口之前,要先同卓希噴鼻,由於佢遺傳咗我的鼻敏感,成日好多鼻水倒流,而形成好多咳,所以依家日日佢都要噴鼻,而次次佢都係咁的樣!激c!

我哋先先去沙田的ikea食飯,好好味,都有少少掛住d瑞典餐,跟著卓希就去玩波波池。但係我都唔俾佢玩咁耐,一來佢係最細嗰個(今次大人唔可以跟入去),二來見到佢d小朋友玩得好癲,怕會唔小心整到卓希。跟著就上咗道風山,探morfar,仲係嗰到食好好味的馬沙餅。之後我怕卓希眼訓,便回家,佢真的係車到訓咗,不過都唔食芳ee點樣放底佢的,一放底佢就醒咗,係咁扭我抱。c啦!我仲要換衫去學校的annuel dinner,咁點算?只好開電視,卓希近來喜歡看白雪公主,咁就利用下依隻vcd,俾我有些空間。

係返屋企的途中,我同卓希落咗車,係沙田一個不知名的垃圾桶到做咗一個好決絕的事情,就係把他的奶咀扔掉。仲係要卓希自己扔的,我只係同佢講,如果佢肯戒咗奶咀,訓下午覺時唔要奶咀(晚上我同卓希爸係屋企,佢唔會要奶咀訓覺的),咁我就會買他心愛的車車。卓希勁快咁扔掉奶咀,我都要計劃快d明天買給他先!希望成功啦!如果唔係,芳ee又會有好多說話給我聽的!(最多comment同最煩就係佢!)

晚上去了心光一年一度的annuel dinner,MR SCALES話都已經有七年無係晚上攪annuel dinner,我都唔記得咗有幾多年,不過只係記得上次最後一次係晚上的anneul dinner 係我做MC,話過無下次的!今年對我自己嚟講,都有少少特別,就係拿了係十光服務的老人牌。不經不覺就十年啦!回望過去真的感謝神一路的帶領,如果無天父給我力量的話,我唔會做到今天!感謝主!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()