前幾日一家人去咗淘大商場食飯,見到大碼牌子Gitti清貨大減價。我以前都有買過佢哋d衫,但係覺得好貴,自從俾我發現淘大二樓那些平價又有碼的衫後,都幾年無去呢間Gitti到買衫啦!記得對上一次去係生完卓希後,又唔想著大肚褲,又啱啱尖沙咀千色店結業,先買到一百元一條褲。個時我都已經覺得好平,因為佢平時都係成三百二十元一條褲,特價後最多都只係二百多元,所以一百元一條褲真的好平。

個晚我哋食完飯之後,我就俾佢寫出嚟的價錢吸引咗行埋去,全場$59/一件。我找到一條四骨褲,不過無得試,所以只係買咗一條,返屋企先試。一試就好開心啦,因為啱啱好!所以今日等卓希訓咗晏覺後,我就一個人去掃貨,仲買多兩條褲!開心到不得了,自從生完卓希後,個pat pat都未真正細個,所以可以以平的價錢買到啱自己的褲係一件開心事!不過我諗唔係人人會明白的,只有好似我咁大隻的人,有親身經驗先會明白的。

報紙之前有個女仔,去買衫時話個SALES話:「無哂大碼啦!」就唔開心,仲想跳樓添!我個時都有少少身同感受,不過又未至於要跳樓。佢都只係要著到大碼,我有時要著到加大碼,因為我的肩膀好橫,啱個身都啱個肩膀位,所以真的好慘!依家d size又超細件,有時我會諗,有無人會著的呀?個d design全部都係for瘦人,跟本就無乜點顧我哋依d大碼人!

所以我依家買衫的策略係見到先買,唔會特登走去買,免得自己唔開心!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()