天氣一轉,d濕疹又嚟攪住我啦!好痕呀!
 
一早起身,雙手已經佈滿一粒粒的濕疹,然後返到工後,又發現隻腳都有啦!好痕呀!我最唔鐘意轉天氣,我d皮膚就會受罪啦,塊臉又一粒粒咁,肉酸c!

另一方面,濕疹一煩到我後,D灰甲菌又痕,所以放咗工後,快快到去超巿買支醋返嚟浸腳。依個方法係
吉媽教我的,而係網上都找到一些有關醋的功效,真的好似好神奇咁。不過之前我都試過D腳浸過幾次醋,D灰甲好咗好多,無再侵食我咁多,仲好過醫生開的嗰D藥,早知係咁就唔使去睇幾百元的貴醫生啦!

浸完之後,D腳鬆哂,無痕啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()