今日星期四,係我返十二點的日子。一早我已經像行屍走肉一樣,因為昨晚scan我的新notes,都做到成十二點幾,半夜三點,卓希又要過大床。咁好啦,我只好相陪(好耐無訓過大床啦!)點知到我快要訓著時,就聽到有蚊!

我係咁係卓希身上係咁摸,唔想佢俾蚊針。跟著又開香薰,不過已經太遲啦,d蚊都唔願走,我只好由得佢哋咬我的腳,寧願佢哋咬我好過咬卓希。依個仔,鬼咁鐘意大床,我晚晚都會係佢的房整一輪香薰先,但係大房卓希爸無request的話,我就唔整,點知今次係自己受番,卓希爸就一d事都無!

一早,卓希又六點幾起咗身啦!卓希爸返咗工之後,佢唔俾我離開佢視線範圍之內。簡直痴身到暈,所以下午我同卓希爸傾電話時,話依家個個星期都好期待星期六同星期日,因為到時個仔眼中只有佢爸爸,到時我打橫行佢都唔會理我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()