今晚我哋一班人預祝mormor生日快樂,因為mormor4號定5號要返芬蘭(我真係無乜良心,唔記得個日期),所以我哋就係好早期約咗今晚出嚟食飯!我哋去咗依間YWCA的餐廳食嘢,又真係幾好味!依間嘢係又一村的男童院隔離(唔使怕,男童院已經關閉咗啦!),上星期morfar同我講去依到食嘢時,我都話唔識去,係又一村讀咗書咁多年,都唔知有間咁的嘢!原來已經有成四十年!佢哋今晚仲笑我,我話又一村,我只係識返學同放學,同埋個時係搭校車,識鬼又去依到又去嗰到咩?
 依個就係卓希的兒童餐,都好豐富的,卓希食到  ,到最後都係morfar同mormor的狗幫忙(帶返去給牠們食),大家都好開心,卓希都乖乖地座到兩小時!(時間上已經短過上次食法國菜啦!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()