雖然今日係星期三,但感覺就好像星期一似的,因為剛剛昨天放咗假麻!

今日懷著開心的心情返工,因為今日係上星期五課節,逢星期五我沒有堂,所以全日空堂就係用嚟做我的文件。先先係要入平時分,我儲埋儲埋一次過入,原來都好“金”的。小學就容易好多,但係中學就煩到c,又要找哂佢哋的project出嚟,又要睇番每個e-mail所給的評分(心光中學部交功課係用e-mail的),我本來諗住一小時可以完工,點知做做下又有電話,做做下又有人找我,足足做咗成兩小時零三十分鐘才做完!腰都痛埋!出年都唔好咁做啦,我今個學期諗住一次過,點知原來咁“金”的。

跟著又要整下學年的早會表、崇拜表,又要聯絡禮賢會,多嘢做到我想c。下午又約咗一班團契職員開會,所以真的忙到透不過氣來。

今晚返學,差d訓著,攰到不得了。今晚好多人無返呀,因為下星期的導修堂要交功課,如果唔係我之前用咗一次qouta(個次係等tunt姐姐嚟個晚),同埋又要儲summer camp個次無得返的quota的話,我一定唔返。我的功課都做完七成,仲有要修改同加番d書名就可以大功告成啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()