我的背脊之前已經痛了一個星期,個種痛法好似感冒嗰種痛。初初都以為一係就感冒,一係就攰過頭。點知依個七一假期就痛到我不得了!
先先係個頭轉唔到去右面,跟著訓覺時要轉身就一定痛醒。然後連左面都轉唔到,昨天連抬高頭,及向下望都痛到我飛起,咁啱又係公眾假期,又邊有醫生睇?(除非去睇急症啦,但係我認為係小事,唔使啦!)一路係咁忍,又食止痛葯,頂住先!不過今天返工,真的痛到不得了,好影響我的工作效率。所以卓希爸都叫我去睇醫生,咁就又去樓下的洪醫生啦!佢話係我肌肉勞損,唉!我真的無嗰樣就有嗰樣,成日都係我最忙的時候就有事。洪醫生好好,佢俾咗兩日假我,不過星期四就一定要返,因為要負責晚上的團契。明天就要睇今晚訓成點,我好多晚訓唔到啦!同打咗枝針後,都未完全好哂,都仲痛,所以都係要睇下先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()